Toimintamuodot

Seurat

Seuroja pidetään rauhanyhdistyksella joka toinen sunnuntai klo 17. Ohjelma koostuu saarnoista sekä virsistä ja Siionin lauluista. Seurat ovat kaikille avoimet. Seurat on merkitty toimintakalenteriin. Radio Pooki lähettää alueen rauhanyhdistyksiltä seuroja taajuudella 88.0MHz.

Ompeluseurat

Ompeluseuroja pidetään viikottain alueen kodeissa tai rauhanyhdistyksellä. Ompeluseuroissa lauletaan, keskustellaan ja kahvitellaan. Usein on myös hartauspuhe.

Raamattuluokka

Raamattuluokat pidetään joka toinen perjantai kodeissa tai rauhanyhdistyksellä. Raamattuluokka on tarkoitettu 10-14 vuotialle nuorille. Raamattuluokan tarkoituksena on tutustua Raamattuun ja keskustella nuorten kanssa heitä koskettavista kysymyksistä.

Pyhäkoulu

Pyhäkouluja pidetään kodeissa tai rauhanyhdistyksellä sunnuntaisin klo 12:00. Pyhäkoulupiirejä on kaksi: Kiviniemi-Holstinmäki sekä Takkuranta-Orava.

Päiväkerho

Päiväkerhoja pidetään 4-6 vuotiaille maanantaisin rauhanyhdistyksellä. Päiväkerhossa pidetään uskontotuokio, lisäksi askarrellaan, lauletaan ja leikitään sekä luetaan satuja.

Sisarpiiri

Sisarpiiri on naisten virkistys- ja keskustelupiiri, jossa järjestetään luentoja sekä keskusteluja ja tehdään retkiä.

Eläkepiiri

Eläkepiiri on vanhemmille ihmisille tarkoitettu virkistyskerho, jossa jutellaan, pidetään seuroja sekä järjestetään retkiä.

Varainhankinta ja myyjäiset

Yhdistyksen varainhankinta perustuu vapaaehtoisuuteen. Yhdistys saa varoja jäsenmaksuista, kahviotoiminnasta, kolehdeista ja myyjäisistä. Myyjäisiä järjestetään lähinnä omalla toimitalolla. Myynnissä on mm. leivonnaisia ja käsitöitä. Myyjäistapahtumaan sisältyy usein myös ruokailu ja arvontaa.